Registrera ditt förbättringsförslag

Kontakt med försäkringsbolaget (#61649)

Rubrik
Kontakt med försäkringsbolaget

Vilket PROBLEM skall vi hjälpa dig att lösa?
Vi har en ide att man ska kunna "chatta" få direktkontakt med försäkringsbolaget i en kalkyl utan att behöva sända om kalkylen till bolaget, då man ska ha så få omsändningar som möjligt och helst inte ringa då det ska finnas skriftligt.

VARFÖR skall detta utvecklas eller ändras?
Vi tycker det skulle vara väldigt bra att en sådan funktion skulle finnas då man har frågor direkt till försäkringsbolaget angående ett ärende, kan vara fel i självrisken eller gälla något om skadan. Då kan det ibland ta väldigt mycket tid att sitta och vänta i telefonkö "Länge" eller vänta på svar ifrån en omsändning.

Jerry Forsebrant
Toyota i Uppsala bil:3an

7 Personen gefällt die Idee

Vi har fått in ett liknande förbättringsförslag från Johan Karlsson (Tage Rejmes):

Rubrik
Chatt funktion

Vilket PROBLEM skall vi hjälpa dig att lösa?
Skulle vilja att ni skapar en chatt funktion i CABAS där man kan chatta med den tekniker som svarar på kalkylen, chatten ska spara texten i kommunikationen.
Istället för att skicka kalkylen mellan varandra så kan många frågor svaras snabbt med en chatt istället.
Tänkte att en ruta tänds på första sidan när man fått svar på chatten.

VARFÖR skall detta utvecklas eller ändras?
Skulle spara mycket tid svårt att få tag på berörd tekniker vid telefonsamtal mm


5 Personen gefällt das

Förslag på alternativ om ni inte inför chattfunktion:

Att man kan skicka textmeddelande som man kan göra till skroten


1 Person gefällt das

Blir det någon chatt-funktion? Skulle underlätta en hel del.

Anmelden oder Registrieren um einen Kommentar zu veröffentlichen