Registrera ditt förbättringsförslag
Deferred

Tydligare översikt för reklamationsärenden - #72712

Vilket PROBLEM skall vi hjälpa dig att lösa?
När ett reklamationsärende är skapat så ser man inte mot vilken skada, önskar att den kopplades mot den kalkylen som reklamationen är skapad utifrån för att tydliggöra.
Hade även varit önskvärt att när man skapar en reklamation så får man möjligheten att klicka i t.ex bland de delar som är lackerade för att direkt få med tider för att göra om t.ex en motorhuv istället för att lägga manuella tider på allt

VARFÖR skall detta utvecklas eller ändras?
Tydligare översikt av vad som blivit reklamerat samt snabbare hantering när man kan få med tider och en "ny" lackspec/arbetsorder på vad som ska göras

Företag
Aros Auto AB
Andreas Egnesund

1 manneskja líkar vel við þessa hugmynd
Skrá inn eða Skráðu þig til að setja inn athugasemd