- Gå till fliken Grunddata – CAB Plan
- Klicka på Checklistor
- Dubbelklicka på önskad checklista
- Klicka på Papperskorgen för att ta bort en aktivitet
- Klicka i Namnfältet för att ändra ett namn på en aktivitet
- Klicka på Plustecknet för att lägga till en aktivitet
- Dra och släpp i den turordning du vill ha dina aktiviteter
- Markera om du vill att checklistan ska visas när ett jobb Startar eller är Klart eller både och. Vill du inte att checklistan ska visas vid ett arbetssteg, lämnar du båda kryssrutorna tomma.
- Markera Inte relevant för signering om tekniker ska kunna välja detta, annars tar du bort markeringen ur rutan för den aktuella punkten.
- Klicka sedan på Spara
Hur lägger jag till eller tar bort en aktivitet i checklistan?
Ändrad den: Mån, 28 sep., 2020 vid 8:17 F.M.
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedbackSynd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.
Vill du lära dig mer? Boka en av våra utbildningar.