Möjlighet att kunna se E-faktura-kommunikation under Meddelanden (#118579)
R
Robin Lindros (SE)
started a topic
6 days ago
Rubrik Meddelande överblick - Kunna se E-faktura kommunikationen
Beskriv ditt förbättringsförslag Meddelande översikten är jättebra. Vi kan se sända kalkyler, och svaren, samt kommunikationen med ansluten skrotare väldigt bra. Däremot saknar jag funktionen av E-faktura. Då allt fler verkstäder använder sig av Cabas E-faktura uppstår allt fler problem kring dessa. Verkstäderna får dem avvisade. gör fel, säger de har sänt till oss men i verkliga fall har de inte fakturerat oss. Om du som Cabas användare på försäkringsbolag sidan, kan se detta på samma sätt som verkstäderna ser det. I meddelande översikten, kommer det bli mycket enklare att utbilda verkstäderna att göra rätt. Och gå till botten med problem som uppstår. Då svaren idag från bolagssidan idag ofta blir – ”ja men sänd E-fakturan igen då”
Varför bör detta utvecklas eller ändras? För att spara tid, huvudvärk, och pengar. Både från verkstads-sida, men även från bolags-sidan. Idag vet jag många inköpare som ber verkstäder skicka över print screens och liknande vid problem för att vi ska kunna se vad de menar.
Robin Lindros (SE)
Meddelande överblick - Kunna se E-faktura kommunikationen
Meddelande översikten är jättebra. Vi kan se sända kalkyler, och svaren, samt kommunikationen med ansluten skrotare väldigt bra.
Däremot saknar jag funktionen av E-faktura. Då allt fler verkstäder använder sig av Cabas E-faktura uppstår allt fler problem kring dessa.
Verkstäderna får dem avvisade. gör fel, säger de har sänt till oss men i verkliga fall har de inte fakturerat oss. Om du som Cabas användare på försäkringsbolag sidan, kan se detta på samma sätt som verkstäderna ser det. I meddelande översikten, kommer det bli mycket enklare att utbilda verkstäderna att göra rätt. Och gå till botten med problem som uppstår.
Då svaren idag från bolagssidan idag ofta blir – ”ja men sänd E-fakturan igen då”
För att spara tid, huvudvärk, och pengar. Både från verkstads-sida, men även från bolags-sidan.
Idag vet jag många inköpare som ber verkstäder skicka över print screens och liknande vid problem för att vi ska kunna se vad de menar.